Pırdino Sürpriz Yumurta


AİLE FİLMLERİ
Pırdino Sürpriz Yumurta
İMDB Puanı: 3,3
Oyuncular; Efe Kılıç, Seda Kement, Bengi Bilir
Yıl 2015
KONUSU: Pırdino, kendi zamanından çok sonra doğmuştur. Ailesinden kimse olmadığı için onunla arkadaşları, Tarık, Sansar ve Porsuk ilgilenmektedir. Bir gün hep beraber dinazor müzesine gezmeye giderler. Pırdino burada büyüklerine benzeyen heykeller fosiller görür. Aile özlemi iyice artar. Artık sürekli hüzünlüdür. Tarık ve diğer arkadaşları bu duruma çok üzülürler ve Pırdino’yu kendi zamanına gönderme şansları olup olmadığını araştırırlar. Bu araştırma onları başarılı fizikçi Sündüz Yelkovana götürür. Bu isteklerini Sündüz Yelkovan gerçekleştirmek üzereyken Pırdino kaçırılır. Kaçıran kişi Dinozor müzesinin sahibi ve dinazorları çok seven Torturo’dur.

Pırdino Sürpriz Yumurta filminin imdb puanı çok düşük çünkü çok az kişi puan vermiş. Pırdino Sürpriz Yumurta filmi bence gerçekten güzel bir film. Üç yaşındaki oğlum defalarca izledi ve bu beni hiç rahatsız etmedi. Çünkü filmde en ufak kötü söz ya da sahne yok. Bazı eleştirmenler filmden bahsederken fazla masum demişler. Çocuklarımız da çok masum değil mi zaten. Filmde Torturo kötü adam ve bu kötü adam bile sevgi dolu. Şöyle ki, dinozorları,  hayvanları çok seviyor. Konuşturmak istediği adamları keçilere yalatarak konuşturmaya çalışıyor.

Bence çocuklarımızın ruh sağlığı ve bilinçlerinin temiz kalması için böyle filmler daha fazla yapılmalı. Ben çok beğendim. Gerek akılda kalıcı melodisi gerekse çocukları eğlendiren görüntüleri ile iki tane de çok hoş şarkısı var filmin. Bizim çocuklar defalarca izlediler şarkıları. Çocuklar üç, altı, dokuz ve on bir yaşında yani bu film bu yaşlara hitap ediyor. Bilginize. Ben bu filmi çok beğendim ve çocuğunuz benim küçük oğlum gibi dinozoru aşırı seviyorsa en zararsız izleyebileceği film bu.

 
Benim Puanım; 7,5
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder