Patron Bebek


AİLE FİLMLERİ / ANİMASYON

Patron Bebek

The Boss Baby

İMDB Puanı: 6,4

Yıl 2017

KONUSU:

Tim yedi yaşındadır ve anne babasıyla harika bir hayat yaşamaktadır. Anne ve babasından hem yeterince sevgi ve şefkat görmekte hem de geniş hayal gücünün sayesinde hareketli oyunlar da oynamaktadırlar. Ona göre harika bir ailedirler. Fakat bir gün uyumak üzereyken babası bir soru sorar. Bir kardeşin olsun ister misin? Tim hayır ben size yeterim şeklinde cevap verse de ailesi bir kardeş ister.

Bir gün bir erkek kardeş kapıdan gelir. Kravatlı takım elbiseli ve bir evrak çantalı bir bebektir kardeşi. Tim onu çok garip bulmaktadır. Ama annesi ve babası bebeğe bayılmaktadırlar. Sürekli onunla ilgilenmektedirler. Onunla ilgilenmekten Tim’e fazla zaman ayıramamaktadırlar. Tim acilen bebekten kurtulmak istemektedir. Bir gün Tim bebeğin gayet açık ve anlaşılır şekilde konuşabildiğini duyar ve macera başlar. İkisi arasında geçen hareketli kapışma, ortak çalışmaya karar vermeleriyle sonlanır. Artık düşman bir köpek şirketine karşı birlikte çalışarak mücadele etmeleri gerekmektedir.

Başta izlememek için direndiğim bir filmdi Patron Bebek. Fakat izlediğimizde neden bu kadar geç izlemişiz harika bir film dedik. Üç ve altı yaşındaki iki oğlumla birlikte izledik. Onların bu filmi sonrasında çok sevdikleri için, tekrar tekrar izlediklerini ve aylardır izlemelerine karşılık hala sevgiyle izlemek istediklerini söylemeliyim. Her yaşta çocukla izleyebileceğiniz hiçbir kötü mesaj içermeyen komik ve hoş bir film.

Benim çocuklarım ilk izlediklerinde başta Tim babasıyla oynarken goril olduğu sahneden ve filmin sonuna doğru iri bir köpek figürü vardı kötü adam bir de ondan ürktüler. Ama sonrasında çok rahatsız olmadılar. Ben şiddetle tavsiye ediyorum. İki çocuğu olan ve film izlemeye bayılan bir anne olarak ailece izleyebileceğimiz film bulmak konusunda açıkçası biraz zorlanıyorum. Çok güldük ve çok eğlendik. Sizlere de aynı derece eğlenmeyi diliyorum.

 

Benim Puanım 7,5

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder