Aşkın Tarifi


HALLMARK FİLMLERİ
Aşkın tarifi
Recipe for Love
İMDB Puanı: 6,5
Oyuncular: Danielle Panabaker,  Shawn Roberts
Yıl 2014
KONUSU:
Kahramanlarımızın biri aşçılık okuluna gitmek isteyen Lauren isminde genç bir bayan. Lauren istediği okula gidebilmek için para biriktiren ve yemek malzemelerinin ölçümlerini yapan, yemek işinin mühendislik kısmında çalışan biridir. Erkek kahramanımız ise televizyonda bir yemek programı yapan ünlü şef Dexter Durant. Dexter kaprisleriyle ünlü yanında çalışanların hiçbir yaptığını beğenmeyen bir aşçıdır. Yazması gereken bir yemek kitabı vardır. Bu kitabın teslim süresi yaklaşmasına karşılık henüz yazmaya başlamamıştır. Menejeri bu konuda endişelendiği için onun yerine bu kitabı yazması için bir hayalet yazar tutmaya karar verir. Bu hayalet yazarın kitapta ismi geçmeyecek fakat kitap yazma olayını Dexter ile birlikte gerçekleştirecektir. Lauren’ın patronu bu iş için Lauren’ı önerir. Lauren yemek içeriklerinden ve miktarlarından çok iyi anlamaktadır. Dexter’la çalışmak fikri önce pek hoşuna gitmese de alacağı para aşçılık okuluna gitmesini sağlayacağı için teklifi kabul eder.
Dexter’le tanışması ve ilk zamanları Lauren için kolay olmamıştır. Dexter’ın kaprisleri ona karşı da devam etmektedir. Dexter kitap yazmayı da kesinlikle istememektedir. Lauren Dexter’ın iş hayatının sallantıda olduğunu öğrenir. Bu kitap onun işi için çok önemlidir. Ona yardım etmeye karar verir. Dexter söylemesede onun yemeklerinin tariflerini çıkarmaya ve yazmaya başlar. Kitabı yazarken kitabın her aşamasında birbirlerini daha yakından tanımaya başlarlar ve tabii ki birbirlerini tanıdıkça daha iyi anlaşmaktadırlar.
Filmimizin sonu klasik Hallmark filmlerinde olduğu gibi mutlu ve beklenen son. Her ikisi de aslında iyi insanlardır ve birbirlerini severler. Ayrıntılara bakacak olursak aslında görüntü olarak çok hoş olan Lauren’ı nedense kafamda bu role bir türlü oturtamadım. Yakıştıramadım yani. Çocukluk halini gösteriyor başta o haline ise bayıldım. Filmin konusu güzel. Shawn Roberts gayet başarılı ama filmi toplamda çok başarılı bulmadım. Tabii ki benim gibi tüm Hallmark filmlerini izlemek istiyor ve hala bu tarz filmleri seviyorsanız tavsiye ediyorum. Sonuçta kötü sahneler içermeyen, kafayı fazla yormayan, insanı irrite edecek kötü karakterlerin yer almadığı filmler Hallmark filmleri.
 
  
Benim Puanım 6,0


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder