Ben Kimim


Merhaba. Ben Meral. Kayseri’de doğdum. Kalabalık ama güzel bir ailede büyüdüm. Babam sevgi dolu ve çok hoş sohbet biriydi. Annem çok çalışkan ve fedakar bir Anadolu annesidir. Sevgiyle büyüdüm diyebilirim. Büyüdüm, bir iki üniversite okudum. Birkaç farklı iş yaptım. Her zaman kitap editörü olmak istedim. Maalesef ilgili bir iş yapamadım. Bu konuda yaptığım en ilgili iş internette makale yazmaktı.

Okumayı her zaman sevmişimdir. Film izlemeyi de gerçekten uzun zamandır çok fazla seviyorum. Film konularına bakmak istediğimde internette çok kısa ve yetersiz anlatımlar olduğunu gördüm. Son zamanlarda fark ettim ki yazmak ta benim için bir tutku. Bloguma başlama sebebim bu. Film izlemek de yazmakta severek yaptığım şeylerse neden birleştirmeyeyim dedim.

Üç ve altı yaşında iki oğlum var ve her filmi acaba çocuklarımla izleyebileceğim bir film mi diye düşünürüm. Filmleri değerlendirirken çocuklarla izlemeye uygun mu değil mi küçük bilgilerde veriyorum. Aile filmleri başlığında konusunu yazdığım filmler çocuklarla izleyebileceğiniz filmler içeriğinde hangi yaşa uygun olduğuyla ilgili düşüncelerimi de paylaşıyorum. Pedogog değilim belki ama birçok pedagogun kitaplarını okudum ve iki çocuk annesi olarak onların tepkilerini ölçüyorum. Umuyorum ki sizde okur ve paylaşımda bulunursunuz. Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder