Pursaklarda Yaşam



 
Pursaklarda Yaşam
Ankara’nın Pursaklar ilçesinde yaşıyoruz. Neden nasıl niçin derseniz takdiri ilahi derim. Çok film izlediğim için hep küçük bir kasabada yeni bir hayat kurma hayaliyle yaşamışımdır. Bir nevi bu hayalimi gerçekleştirdim diyebilirim. Merkezi bir kasaba, büyük bir köy ne derseniz Pursaklar’a hepsi uyar. PTT ye, bankalara, okullara yürüyerek gidebildiğiniz bir ilçe burası.  Her gün pazar kuruluyor üstelik nerdeyse hepsi de yürüyerek ulaşabileceğiniz uzaklıklarda. Pek çok küçük büyük çocuk parkı olan bir yer burası. Ev hanımı olduğum için her açıdan gezme inceleme fırsatım oldu burayı. Her yöne yürüdüm. Her mevsimini yaşadım. Burada bunalmadan yaşanabilir diyebilirim. Özellikle benim gibi büyük şehirlerde yol için saatlerce zaman harcamayı sevmeyenlerdenseniz...
Geçtiğimiz hafta Pursaklar’ın en büyük parklarından Atatürk Parkına gittik çocuklarla. Yemyeşil koşabilecekleri bir alan. Masalar, banklar, ağaçlar, nefes almak evde çay poğaça hazırlayıp kolay piknik yapabileceğiniz ideal bir köşe. Bir iki resim çektim sizin için. Parkta bir de çocuk parkı var fakat oyuncakları kaydırağı sökülmüş maalesef. Yeğenler daha güzelini yapacaklar herhalde yenge dediler. Güzel gören güzel düşünür güzel düşünen hayatından lezzet alır.











2 yorum:

  1. güzel krdeşim biz pursaklara taşınmayı düşünüyoruz biri ortaokula diğeri ilkokula giden oğullarım var rahatsızlıklarım var sıcaga gelemıyorum ve kirli havaya bana herhangıbır mahalle okul ögretmen ....vs. tavsiyesi yapabilir misin acaba Allah c.c. rızası için çubuktan oraya gelcez eşim çankayada calışıyo burası cok uzak kaldı buranın havası da hep çökük pis hava orası daha mı temızdır acaba sastım kaldım ne edeyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar
      Öncelikle Pursaklar'ın havası çok temiz ve genelde Ankara'nın diğer bölgelerine göre 3-4 derece daha soğuk oluyor. Benimde ilkokul birinci sınıfa giden bir oğlum var. devlet okullarında sınıflar çok kalabalık olduğu için biz özel okula gönderiyoruz. Fakat arkadaşlarımdan duyduğum kadarıyla okullarda iyi öğretmenler varmış. Yani okuldan ziyade özellikle ilkokulda öğretmene göre tercih yapsanız güzel olur. Liselerle ilgili çok bilgim yok açıkçası. Beklentiye göre mutluluk dereceniz artıyor. Şu an imamhatip lisesine giden arkadaşımın kızı memnun ama dediğim gibi ben onun yerinde olsam belki farklı düşünürdüm. Biz Fatih mahallesinde oturuyoruz ve mahalleden çok memnunuz. Aklıma gelenler bunlar farklı yardımcı olabileceğim bir konu varsa lütfen yazın. İlginize teşekkür ederim.

      Sil